FAQ

Hoe stuur ik een artikel retour?

Je kunt retourneren via het formulier dat je onder aan de bestelbevestiging vindt die je via e-mail hebt ontvangen.
Retourneren is gratis bij PostNL, Kiala.

Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. Je betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als je al betaald hebt, betalen wij je terug binnen 14 dagen vanaf het moment dat je hebt aangegeven af te willen zien van je aankoop.
Als je meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel.

Hoe verander ik mijn gegevens, zoals mijn wachtwoord of adres?

Log in op ‘mijn account ’ en klik op ‘mijn accountgegevens’ in het menu aan de rechterkant. Hier kunt u uw gegevens snel en gemakkelijk aanpassen.

Ik ben vergeten mijn bestelnummer te vermelden bij mijn betaling, wat nu?

U vindt het bestelnummer van uw bestelling in de bestelbevestiging die u van ons per e-mail ontvangen heeft. Om uw betaling alsnog correct te verwerken hebben wij de juiste gegevens nodig. Daarom verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeldt als u contact met ons opneemt het liefst zoveel mogelijk informatie. Ten minste uw bestelnummer, klantnummer en rekeninghouder van de rekening waarmee u betaald heeft.

Kortingscode inwisselen

Om een kortingscode te kunnen gebruiken, kan u nadat u uw artikelen heeft gekozen de code invoeren bij Stap 2. Betaalwijze (zie onderstaand screenshot).

Bij het invoeren van de code is het verstandig de code te kopiëren en te plakken zodat u geen vergissingen maakt met bijvoorbeeld hoofdletters of cijfers. Daarna drukt u op de knop “Kortingscode gebruiken”. Er zal een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes is verwerkt en het te betalen bedrag wordt direct verminderd met uw korting. Mocht de kortingscode niet met succes verwerkt worden dan zal er een melding komen te staan waarom de kortingscode niet is verwerkt.

Is de prijs niet aangepast na het invoeren van de code? Dan is de code niet verwerkt. Vul opnieuw de code in en druk op ‘Kortingscode gebruiken’.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er in uw ‘mijn account’ bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. U ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons.

1. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u een verzendbevesting per e-mail met een PostNL Track & Trace code.

2. Uw bestelling wordt samen met andere Tomboy Department bestellingen door PostNL van onze warenhuizen naar een PostNL sorteercentrum gebracht.

3. Uw bestelling wordt samen met andere Tomboy Department bestellingen door PostNL gescand, dit gebeurt ongeveer 12 tot 36 uur na het versturen van de verzendbevestiging.

4. Na deze scan wordt uw Track & Trace code geactiveerd en kunt u uw bestelling online volgen op de website van PostNL.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht, conform de Algemene Voorwaarden, binnen 14 dagen te beantwoorden.

Meer informatie over het retourneren van een artikel vanwege een defect vindt u onder Kan ik een artikel retourneren omdat het defect is?

Ik heb een fout op de website gezien, waar kan ik deze melden?

Ziet u een fout op onze website?
Dan horen wij dit graag van u! Neem hiervoor contact op via ons contactenformulier, wij stellen uw feedback op prijs.

Staat u vraag hier boven er niet bij?

Hier onder staan verschillende mogelijkheden om in contact te komen met ons

Hulp nodig?

Onze support Hotline is 24 uur per dag bereikbaar:

tel: +3172 7507574

Maandag-Vrijdag 9 – 17 u
Zaterdag 10 – 17 u
Zondag Gesloten

Stuur ons mail

Staat uw vraag niet bij FAQ?

Dan kunt u voor uw overige vragen en of mededelingen kunt u gebruiken maken van ons contactformulier.
Wij trachten zo spoedig mogelijk uw mail te beantwoorden.