Verzending

Wij streven ernaar om je pakket binnen 2-5 werkdagen na bevestiging van je bestelling te versturen. Wij leveren op alle woonadressen binnen Nederland. Heb je een verkeerd artikel ontvangen, heb je een klacht over een artikel of wil je je geld terug? Dan moet je de artikelen altijd terugsturen naar onze Retourservice.

Bij uw pakket vindt u onderaan de factuur een retourgedeelte, vergeet die niet in te vullen zodat wij alles correct kunnen afhandelen voor u.

Afleverdata

De verwachte afleverdata van je bestelling worden vermeld bij het afrekenen. Als je artikelen verschillende afleverdata hebben, kun je ervoor kiezen je bestelling in delen te laten leveren of te wachten tot alle artikelen tegelijk kunnen worden geleverd. Als je kiest voor meerdere leveringen, sturen we je de rest van de artikelen zodra deze weer op voorraad zijn. Je betaalt alleen verzendkosten voor de eerste levering.
Je kunt je bestelling wijzigen voordat deze wordt verstuurd door in te loggen op “Mijn Account” of door contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch (+316 453 600 72) of per e-mail (info@tomboydepartment.nl). Het wijzigen van je bestelling is mogelijk zolang deze in “Mijn Account” nog terug te vinden is onder “Nog te leveren bestellingen”. Zodra uw bestelling opgehaald word door Post NL kunt u uw bestelling volgen via Track&Trace.

De verzendkosten bedragen € 6.95

De verzendkosten zijn € 4,90, ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket. Je hoeft geen extra verzendkosten te betalen als je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Boven de € 75,00 zijn de verzendkosten gratis.

Pakketten die niet afgeleverd kunnen worden

Als een pakket niet afgeleverd kan worden, ontvang je altijd een bericht. Tomboy Department is gerechtigd om € 6.95 in rekening te brengen voor de kosten van de retourzending naar Tomboy Department.